Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ważne Regulamin Forum
#1
I. Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem forum jest administracja gry Ski-Jumps.pl
  2. Forum przeznaczone jest dla społeczności Ski-Jumps.pl
  3. Każdy użytkownik przez przystąpieniem do rejestracji powinien zapoznać się z niniejszym regulaminem i go przestrzegać.
  4. Za wszelkie treści umieszczone na forum niezgodne z polskim prawem odpowiada ich autor (użytkownik)
  5. Na forum należy używać tylko języka polskiego.
  6. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum.
  7. Nieprzestrzeganie regulaminu przez użytkowników może skutkować nałożeniem ostrzeżenia, bana na forum lub w grze.
  8. Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili życia forum. Użytkownicy zostaną o tym poinformowani poprzez umieszczenie postu w tym wątku.




II. Na forum zakazuje się umieszczenia treści:

  1. Wulgarnych (a także zacenzurowanych)
  2. Brutalnych
  3. Związanych z pornografią
  4. Zawierających groźby
  5. Obrażających innych użytkowników
  6. Zawierających reklamy
  7. Zawierających linki do ww. treści
  8. Umieszczania krótkich postów (np. "dobry pomysł", nie dotyczy Hyde Park) lub pisanie nie na temat - [SPAM]
  9. Pisanie jednego posta pod drugim - [SPAM]
  10. Floodowanie (np. "haaaaaaaaaahaa") - [SPAM]
  11. Pouczanie, pseudo-przejmowanie obowiązków ekipy Ski Jumps. Należy używać opcji zgłoś obok postu.
  12. Kolorowanie swoich postów - Użytkownicy o wyższej randze niż gracz mają do dyspozycji stosowny kolor.
  13. Używanie czcionki innej niż domyślna
  14. Nie należy nadmiernie stosować tagów BB-Code (w szczególności zwiększających rozmiar i rodzaj czcionki)
  15. Umieszczanie dużych grafik




III. Kary
Każdy użytkownik, łamiący regulamin forum zostanie ukarany według poniższej tabeli kar.

  1. SPAM +1 punkt ostrzeżeń
  2. Nabijanie postów +1 punkt ostrzeżeń
  3. Niestosowanie się do wzorów - notatka, w przypadku dalszego braku wzoru po upływie 24h od napisania notatki +1 punkt ostrzeżeń
  4. Kolorowanie postów +1 punkt ostrzeżeń
  5. Umieszczanie treści wulgarnych, brutalnych, pornografii, gróźb, obrazę użytkowników +2 punkty ostrzeżeń lub ban 2-15 dni w zależności od mocy słów.
  6. Umieszczanie reklam +2 punkty ostrzeżeń
  7. Umieszczanie reklam do stron konkurencyjnych ban od 7 dni
  8. Nakłanianie do łamania regulaminu forum deaktywacja konta
  9. Nagminne łamanie zasad regulaminu forum - ban na IP i wykluczenie z grona użytkowników forum

Ostrzeżenia:
Każde ostrzeżenie jest ważne przez 3 miesiące od jego nałożenia.
Nałożenie przez moderatora trzeciego ostrzeżenia jest równoznaczne z banem na 5 dni.



IV. Administracja


  1. Administrator zastrzega sobie prawo do nakładania kar na użytkowników bez podania przyczyny
  2. Skargi na Administratorów lub innych użytkowników należy składać w dziale skargi.
  3. Administrator jako siła wyższa nie mysi się stosować do niniejszego regulaminu jednak powinien się zachowywać wszelkie zasady etyki i kultury osobistej
  4. Administrator ma prawo usunąć post jeśli uważa, że w jakiś sposób łamie warunki regulaminu w bez podania przyczyny
  5. Każdy administrator też jest człowiekiem i może się mylić. W takim przypadku należy kulturalnie zwrócić uwagę.
 
#2
Zmieniono pkt. 12 w rozdziale II.

Treść przed zmianą:

Kolorowanie swoich postów

Po zmianie:
Kolorowanie swoich postów - Użytkownicy o wyższej randze niż gracz mają do dyspozycji stosowny kolor.
 
#3
Zmieniono pkt. 8 w rozdziale II.
 
  


Skocz do:


Przeglądanie: 1 gości