![]() |
Noty za lądowanie - Wersja do druku +- Forum Ski Jumps >> Gra skoki narciarskie online (https://ski-jumps.pl/forum) +-- Dział: Archiwum (https://ski-jumps.pl/forum/forumdisplay.php?fid=104) +--- Dział: Archiwum 2013 - 2017 (https://ski-jumps.pl/forum/forumdisplay.php?fid=22) +--- Wątek: Noty za lądowanie (/showthread.php?tid=907) Strony:
1
2
|
Noty za lądowanie - [email protected] - 01-28-2014 ID: 1164 Nick: Zwycięzca Pomysł: Chciałbym, aby zawodnik dostawał noty za styl proporcjonalne do wytrenowanych umiejętności lądowania i koncentracji, na przykład obecnie w PŚ wyglądałoby to tak: >50k lądowania i 5k koncentracji - noty 19,5 - 20 lub upadek (1% szans) 50k - 40k i 5k - 4k - noty 19 - 19,5 lub upadek (1,5% szans) 40k - 30k i 4k - 3k - noty 18 - 19 lub upadek (2,5% szans) 30k - 20k i 3k - 2k - noty 17,5 - 18 lub upadek (4% szans) 20k - 15k i 2k -1,5k - noty 17 - 17,5 lub upadek (5,5% szans) 15k- 10k i 1,5 k - 1000 -noty 16,5 - 17 lub upadek (7,5% szans) 10k - 5 k i 1000 - 500 - noty 16 -16,5 lub upadek (10% szans) 5k - 1000 i 500 - 100 - noty 15,5 - 16 lub upadek (25% szans) <1000 i 100 - noty 14 - 15 lub upadek (40% szans) Noty za upadek wynosiłyby wtedy od 8 do 11 pkt. Cel: spowoduje to, że zawodnicy więcej uwagi poświęcą treningowi lądowania i koncentracji. Plusy: Punktacja będzie uczciwa, im więcej lądowania i koncentracji wytrenujesz, tym wyższe masz noty Minusy: Uciążliwy trening ![]() RE: Noty za lądowanie - silver969 - 01-28-2014 A jeśli ktoś będzie miał np. 30k lądowania i <100 koncentracji to jak? ![]() RE: Noty za lądowanie - Skwarek - 01-28-2014 Jak dla mnie pomysł dobry tylko właśnie trzeba dopracować ![]() RE: Noty za lądowanie - [email protected] - 01-28-2014 Wówczas średnia ważona. Koncentracja - waga 1, Lądowania - waga 2. W przybliżeniu daje to notę 17 RE: Noty za lądowanie - patrynio987 - 01-28-2014 Jeżeli zostanie jeszcze wprowadzona różnorodność tak jak napisał silver to jak najbardziej ten pomysł powinien zostać wprowadzony do gry. RE: Noty za lądowanie - hans_1986 - 01-28-2014 Dobry pomysł, tylko według mnie lepiej jest coś zrobić żeby gracze trenowali koncentracje. I dać wyższe progi. Dodatkowo może warto wprowadzić, psychologów którzy by pracowali z zawodnikami. Np trening by trwał godzinę z psychologami. I powodowało by to wzrost koncentracji. Bo obecnie mam wrażenie koncentracje tylko z punktów energii można trenować. A może warto by część gotówki z rynku zebrać. Można by to zrobić podobnie jak wykład. Tyle że codziennie. I nie za stałą kwotę . Tylko na podstawie umiejętność wyliczać ile dany gracz ma zapłacić. I by to graczy zachęciło do trenowania koncentracji. Jeden wykład by tak można zrobić dziennie. A maksymalne ograniczenie 3 . Tyle że następne dwa można by robić za punkty PP. Np drugi wykład 5PP, a trzeci dwukrotność czyli 10PP i pobierało by gotówkę tak samo lub większą jak dla pierwszego spotkania psychologiem. RE: Noty za lądowanie - Skwarek - 01-28-2014 Zgadzam się z Hansem, skoro jest trener to dlaczego by nie dodać psychologa ![]() RE: Noty za lądowanie - silver969 - 01-28-2014 Też popieram pomysł z psychologiem ![]() RE: Noty za lądowanie - [email protected] - 01-28-2014 Pomysł z psychologiem jest bardzo dobry. Można zrobić na przykład coś takiego: jest 10 psychologów: 1 daje od 10 do 20 um, koszt zatrudnienia 50 000 pensja 10 000 2 daje od 30 do 45 um, kosz zatrudnienia 200 000 pensja 40 000 3 daje od 50 do 70 um, koszt zatrudnienia 500 000 pensja 80 000 4 daje od 80 do 105 um, koszt zatrudnienia 1 000 000 pensja 150 000 5 daje od 105 do 135 um, koszt zatrudnienia 2 000 000 pensja 250 000 6 daje od 135 do 170 um, koszt zatrudnienia 4 000 000 pensja 400 000 7 daje od 170 do 200 um, koszt zatrudnienia 6 000 000 pensja 600 000 8 daje od 200 do 240 um, koszt zatrudnienia 8 000 000 pensja 800 000 9 daje od 240 do 280 um, koszt zatrudnienia 10 000 000 pensja 1 000 000 10 daje od 300 do 350 um, koszt zatrudnienia 30 PP/200 PE/100 000 000, pensja 2 000 000. Tym sposobem, trening koncentracji byłby dużo szybszy RE: Noty za lądowanie - Administrator - 01-28-2014 tylko że teraz nota zależy od balansu i lądowania(jak koncentracja wpływa na note?:O) a upadek zależy od koncentracji i lądowania i ich zależności z resztą umiejętności czyli jak ktoś ma mało lądowania i koncentracji a dużo balansu i wybicia to ma większą szanse na upadek niż ten co ma bardziej wyrównane |