Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obsługa klienta
#1
Szkolenie personelu w zakresie umiejętności miękkich jest niezbędne do poprawy jakości obsługi klienta. Pracownicy są pierwszą linią kontaktu z klientem, więc ich postawa, empatia i umiejętność rozwiązywania problemów bezpośrednio wpływają na postrzeganie firmy. Więcej informacji na temat roli szkoleń w budowaniu zespołu wysokiej jakości można znaleźć tutaj https://wirtualnygarwolin.pl/rozmaitosc/18363-jak-poprawic-obsluge-i-zwiekszyc-lojalnosc-klientow i inwestycja w rozwój pracowników przekłada się na lepsze doświadczenia klientów.
 
Odpowiedz
  


Wiadomości w tym wątku
Obsługa klienta - mosiek - 03-07-2024, 10:50
RE: Obsługa klienta - kajmans4 - 03-08-2024, 15:56
RE: Obsługa klienta - tarimo5 - 03-11-2024, 16:25
RE: Obsługa klienta - jaratusa3 - 03-12-2024, 13:23
RE: Obsługa klienta - nagrawi5 - 03-13-2024, 14:13
RE: Obsługa klienta - pawus3 - 03-15-2024, 14:14
RE: Obsługa klienta - rataas4 - 03-25-2024, 20:04
RE: Obsługa klienta - majkan - 03-27-2024, 13:54
RE: Obsługa klienta - skaton92 - 04-04-2024, 15:30
RE: Obsługa klienta - jamos3 - 04-08-2024, 17:13
RE: Obsługa klienta - mamako6 - 04-09-2024, 18:10

Skocz do:


Przeglądanie: 1 gości