Oto moja propozycja przedstawiona już dawniej tylko samej administracji, natomiast teraz przedstawiam ją również Wam.
(01-14-2014, 19:25)matty napisał(a): Chodzi o to, aby zrobić coś, dzięki czemu gracze będą chcieli trenować wszystkie umiejętności, a nie jak obecnie najlepiej opłaca się trenować koncentrację, a lądowanie praktycznie nie. Tak wiec pomyślałem, aby umiejętności działały w ten sposób:
Balans: +1 potencjału, lepsza nota
Wybicie: +1,1 potencjału lub 1,2 potencjału
Lądowanie: mniejsza szansa na upadek, lepsza nota
Koncentracja: +0,7 potencjału, mniejsza szansa na upadek
Myślę, że tym sposobem gracze trenowali by umiejętności po równo. Już tłumaczę o co chodzi z tą "lepszą notą".
Noty są np. w przedziałach dla różnych długości skoku: 13-15, 16-18, 19-20 (to są przykładowe), a przecież nota nie zależy tylko i wyłącznie od odległości, ale również od stylu, na który wpływ miałby upadek, lądowanie oraz balans. Jeśli Gracz A ma razem 150.000 balansu i lądowania, to jemu zmniejszałaby się dolna granica otrzymywania not przez sędziów o 0,5 pkt od każdego. I w takim przypadku, aby zmniejszyła się ta dolna granica, inni graczemusieliby mieć np. co najmniej 40% sumy balansu i lądowania co gracz posiadający najwięcej w grze łącznej tych wartości, czyli co najmniej 60.000 łącznie. Jeśli miałby mniej to nie zmniejszałoby to dolnej granicy. Wybicie (realnie, im lepsze wybicie, tym lepszy i dłuższy skok) zaproponowałem powiększyć do 1,1 lub 1,2 z tego względu, że gdybyście wprowadzili tą "lepszą notę" to wtedy trenowaliby głównie balans, a w takim przypadku będą mieli wybór, którą umiejętność trenować.
Co o tym sądzicie? Według mnie to by było bardziej realne i ciekawsze. Jak czegoś nie rozumiecie, to pytajcie.