Zawodowy Skoczek
  	
	
	
		
 Liczba postów: 40
 Liczba wątków: 9
 Dołączył: 18-01-2017
	
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Katowice
	
 
	
	
		Witam
Od jakiegoś czasu zauważyłem,że jak gram w ski-jumps.pl na telefonie to np. w przypadku kupowania karnetów
pojawia się komunikat z czarnym ekranem i jak zatwierdzę "OK" znika komunikat to czarny ekran pozostaje i czasami jest tak,że wróci mi do gry jak zrobię wstecz,ale niestety zdarza się też tak,że muszę zamknąć kartę i otworzyć nową kartę wpisać stronę gry i muszę zalogować się na nowo.
Nie wiem jak u wszystkich,ale mi się taki błąd pojawił.
	
	
	
	
		
	
 
 
  	
  	
  	Moderator
  	
	
	
		
 Liczba postów: 495
 Liczba wątków: 15
 Dołączył: 05-02-2018
	
Płeć: Kobieta
Login z gry: Kahlan Amnell (AUS)
Lokalizacja: Zalasewo
	
 
	
	
		U mnie też tak jest! Przy pracowaniu, przy trenowaniu, przy wszystkim tak naprawdę... A już myślałam, że to ja ześwirowałam ;p
da się to naprawić? Bo jest super uciążliwe...
	
	
	
	
		
	
 
 
  	
  	
  	Klubowicz
  	
	
	
		
 Liczba postów: 31
 Liczba wątków: 6
 Dołączył: 31-12-2018
	
Płeć: Mężczyzna
Login z gry: Łukasz Piechowiak, Łucja Piechowiak
Lokalizacja: Poznań
	
 
	
	
		Gra nie jest dostosowana do mobilnych urządzeń i zaś są takie kwiatki. Pytanie czy admini pomyślą nad jakąś wersją mobilną gry czy nawet apką bo jakby nie patrzeć brak czegoś takiego w tych czasach oznacza mocne zacofanie się. Na pewno gra stałaby się popularniejsza i ogólnie dostępna wszędzie gdzie się jest.
Spróbuj wyczyścić przeglądarkę (cache, historia itp.) a jak nic to spróbuj na innej.
	
	
	
	
		
	
 
 
  	
  	
  	Moderator
  	
	
	
		
 Liczba postów: 495
 Liczba wątków: 15
 Dołączył: 05-02-2018
	
Płeć: Kobieta
Login z gry: Kahlan Amnell (AUS)
Lokalizacja: Zalasewo
	
 
	
	
		Przy czym Marcin się chyba ze mną zgodzi, że do tej pory nie było z tym podobnego problemu.
	
	
	
	
		
	
 
 
  	
  	
  	Pomocnik Administratora
  	
	
	
		
 Liczba postów: 209
 Liczba wątków: 27
 Dołączył: 23-05-2018
	
Płeć: Mężczyzna
Login z gry: Maestro
Lokalizacja: s3 - ID:8 || s4 - ID:3
	
 
	
	
		I ja sie dołączam  do tego juz jakiś miesiąc tak mam a myślałem ze to wina mojego telefonu a jednak nie. U mnie pomaga przycisk do przeglądania otwartych aplikacji  po kliknięciu na chrome czarny ekran znika i jest ok . Ale niestety ta czynność z 200 razy dziennie powtarzam. Tak jak Clexa napisała praca tns trening normalny nawet teraz na s3 specjalizacje.
	
	
	
	
		
	
 
 
  	
  	
  	Moderator
  	
	
	
		
 Liczba postów: 495
 Liczba wątków: 15
 Dołączył: 05-02-2018
	
Płeć: Kobieta
Login z gry: Kahlan Amnell (AUS)
Lokalizacja: Zalasewo
	
 
	
	
		 (03-13-2019, 21:04)Mlodyuk88 napisał(a):  I ja sie dołączam  do tego juz jakiś miesiąc tak mam a myślałem ze to wina mojego telefonu a jednak nie. U mnie pomaga przycisk do przeglądania otwartych aplikacji  po kliknięciu na chrome czarny ekran znika i jest ok . Ale niestety ta czynność z 200 razy dziennie powtarzam. Tak jak Clexa napisała praca tns trening normalny nawet teraz na s3 specjalizacje.
dosłownie w ten sam sposób sobie radzę 
	 
	
	
	
		
	
 
 
  	
  	
  	Pomocnik Administratora
  	
	
	
		
 Liczba postów: 209
 Liczba wątków: 27
 Dołączył: 23-05-2018
	
Płeć: Mężczyzna
Login z gry: Maestro
Lokalizacja: s3 - ID:8 || s4 - ID:3
	
 
	
	
		 (03-13-2019, 21:11)Clexa89 napisał(a):   (03-13-2019, 21:04)Mlodyuk88 napisał(a):  I ja sie dołączam  do tego juz jakiś miesiąc tak mam a myślałem ze to wina mojego telefonu a jednak nie. U mnie pomaga przycisk do przeglądania otwartych aplikacji  po kliknięciu na chrome czarny ekran znika i jest ok . Ale niestety ta czynność z 200 razy dziennie powtarzam. Tak jak Clexa napisała praca tns trening normalny nawet teraz na s3 specjalizacje.
dosłownie w ten sam sposób sobie radzę 
Można jeszcze obracać ekran z pionowego na poziomy i
	
 
	
	
	
		
	
 
 
	
	
		Hmmmm, faktyczne dziwne zachowanie. Kto tak jeszcze ma i w jakich przypadkach to występuję?
Nagrajcie proszę filmik jak to wygląda - to pomoże w zlikwidowaniu buga. 
Wpisujcie jeszcze z jakiej przegladarki korzystacie i jaki macie system operacyjny - Android/iOs (jakie wersje).
	
	
	
	
		
	
 
 
  	
  	
  	Moderator
  	
	
	
		
 Liczba postów: 495
 Liczba wątków: 15
 Dołączył: 05-02-2018
	
Płeć: Kobieta
Login z gry: Kahlan Amnell (AUS)
Lokalizacja: Zalasewo
	
 
	
		
		
		03-17-2019, 09:44 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-19-2019, 00:58 przez Clexa89.)
	
	 
	
		W skrócie: czarny ekran pojawia się za każdym razem gdy wyskakuje okno z komunikatami ze strony, które trzeba zaakceptować, potem pojawia się czarny ekran, który jak widzisz można "naprawić" wychodząc i wchodząc jeszcze raz w aplikację przeglądarki.
Ja używam google chrome, wersja systemu Android  8.1.0
wrzucam tutaj link z filmikiem z tego zdarzenia do ściągnięcia: 
Czarny ekran
	 
	
	
	
		
	
 
 
  	
  	
  	Moderator
  	
	
	
		
 Liczba postów: 244
 Liczba wątków: 30
 Dołączył: 30-12-2014
	
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin/Poznań
	
 
	
		
		
		03-17-2019, 11:13 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-17-2019, 11:14 przez BBC37.)
	
	 
	
		U mnie błąd występował, ale już nie występuje. Albo zostało naprawione, albo samo się naprawiło.