Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czarny ekran
#1
Witam
Od jakiegoś czasu zauważyłem,że jak gram w ski-jumps.pl na telefonie to np. w przypadku kupowania karnetów
pojawia się komunikat z czarnym ekranem i jak zatwierdzę "OK" znika komunikat to czarny ekran pozostaje i czasami jest tak,że wróci mi do gry jak zrobię wstecz,ale niestety zdarza się też tak,że muszę zamknąć kartę i otworzyć nową kartę wpisać stronę gry i muszę zalogować się na nowo.
Nie wiem jak u wszystkich,ale mi się taki błąd pojawił.
 
Odpowiedz
#2
U mnie też tak jest! Przy pracowaniu, przy trenowaniu, przy wszystkim tak naprawdę... A już myślałam, że to ja ześwirowałam ;p

da się to naprawić? Bo jest super uciążliwe...
 
Odpowiedz
#3
Gra nie jest dostosowana do mobilnych urządzeń i zaś są takie kwiatki. Pytanie czy admini pomyślą nad jakąś wersją mobilną gry czy nawet apką bo jakby nie patrzeć brak czegoś takiego w tych czasach oznacza mocne zacofanie się. Na pewno gra stałaby się popularniejsza i ogólnie dostępna wszędzie gdzie się jest.

Spróbuj wyczyścić przeglądarkę (cache, historia itp.) a jak nic to spróbuj na innej.
 
Odpowiedz
#4
Przy czym Marcin się chyba ze mną zgodzi, że do tej pory nie było z tym podobnego problemu.
 
Odpowiedz
#5
I ja sie dołączam do tego juz jakiś miesiąc tak mam a myślałem ze to wina mojego telefonu a jednak nie. U mnie pomaga przycisk do przeglądania otwartych aplikacji po kliknięciu na chrome czarny ekran znika i jest ok . Ale niestety ta czynność z 200 razy dziennie powtarzam. Tak jak Clexa napisała praca tns trening normalny nawet teraz na s3 specjalizacje.
 
Odpowiedz
#6
(03-13-2019, 21:04)Mlodyuk88 napisał(a):  I ja sie dołączam  do tego juz jakiś miesiąc tak mam a myślałem ze to wina mojego telefonu a jednak nie. U mnie pomaga przycisk do przeglądania otwartych aplikacji  po kliknięciu na chrome czarny ekran znika i jest ok . Ale niestety ta czynność z 200 razy dziennie powtarzam. Tak jak Clexa napisała praca tns trening normalny nawet teraz na s3 specjalizacje.

dosłownie w ten sam sposób sobie radzę Wink
 
Odpowiedz
#7
(03-13-2019, 21:11)Clexa89 napisał(a):  
(03-13-2019, 21:04)Mlodyuk88 napisał(a):  I ja sie dołączam  do tego juz jakiś miesiąc tak mam a myślałem ze to wina mojego telefonu a jednak nie. U mnie pomaga przycisk do przeglądania otwartych aplikacji  po kliknięciu na chrome czarny ekran znika i jest ok . Ale niestety ta czynność z 200 razy dziennie powtarzam. Tak jak Clexa napisała praca tns trening normalny nawet teraz na s3 specjalizacje.

dosłownie w ten sam sposób sobie radzę Wink

Można jeszcze obracać ekran z pionowego na poziomy i
 
Odpowiedz
#8
Hmmmm, faktyczne dziwne zachowanie. Kto tak jeszcze ma i w jakich przypadkach to występuję?
Nagrajcie proszę filmik jak to wygląda - to pomoże w zlikwidowaniu buga.
Wpisujcie jeszcze z jakiej przegladarki korzystacie i jaki macie system operacyjny - Android/iOs (jakie wersje).
 
Odpowiedz
#9
W skrócie: czarny ekran pojawia się za każdym razem gdy wyskakuje okno z komunikatami ze strony, które trzeba zaakceptować, potem pojawia się czarny ekran, który jak widzisz można "naprawić" wychodząc i wchodząc jeszcze raz w aplikację przeglądarki.

Ja używam google chrome, wersja systemu Android 8.1.0

wrzucam tutaj link z filmikiem z tego zdarzenia do ściągnięcia:
Czarny ekran
 
Odpowiedz
#10
U mnie błąd występował, ale już nie występuje. Albo zostało naprawione, albo samo się naprawiło. Tongue
 
Odpowiedz
  


Skocz do:


Przeglądanie: 1 gości