03-13-2019, 10:37
Witam
Od jakiegoś czasu zauważyłem,że jak gram w ski-jumps.pl na telefonie to np. w przypadku kupowania karnetów
pojawia się komunikat z czarnym ekranem i jak zatwierdzę "OK" znika komunikat to czarny ekran pozostaje i czasami jest tak,że wróci mi do gry jak zrobię wstecz,ale niestety zdarza się też tak,że muszę zamknąć kartę i otworzyć nową kartę wpisać stronę gry i muszę zalogować się na nowo.
Nie wiem jak u wszystkich,ale mi się taki błąd pojawił.
Od jakiegoś czasu zauważyłem,że jak gram w ski-jumps.pl na telefonie to np. w przypadku kupowania karnetów
pojawia się komunikat z czarnym ekranem i jak zatwierdzę "OK" znika komunikat to czarny ekran pozostaje i czasami jest tak,że wróci mi do gry jak zrobię wstecz,ale niestety zdarza się też tak,że muszę zamknąć kartę i otworzyć nową kartę wpisać stronę gry i muszę zalogować się na nowo.
Nie wiem jak u wszystkich,ale mi się taki błąd pojawił.